Ce reprezintă RMA?
RMA reprezintă Autorizația de Retur a Produselor. Clienții care doresc să returneze produse trebuie să solicite un RMA. După aprobarea RMA, clienții pot returna produsele imprimând adresa de returnare pe etichetă.
Procedura RMA (Autorizația de Retur a Produselor)
- 1După ce ați primit produsele noastre, vă rugăm să păstrați ambalajul în siguranță. Este necesar să păstrați toate ambalajele pentru a putea returna produsele în viitor în caz de deteriorare.
- 2Completați un formular de cerere sau contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți prin Email pentru a solicita un număr RMA. Dacă ne puteți furniza numele dumneavoastră, adresa de Email, numărul de telefon și numărul de cont, vă vom fi recunoscători. Vă vom trimite un număr RMA prin Email.
- 3Reambalați produsul complet, folosind ambalajul original pe care l-ați primit. Dacă lipsesc componente originale, putem refuza înlocuirea sau rambursarea.
- 4Vă rugăm să scrieți clar numărul RMA pe exteriorul pachetului și să ne-l trimiteți înapoi. Dacă clienții nu etichetează corespunzător pachetul cu RMA, nu vom fi responsabili pentru eventualele consecințe. Vă rugăm să aveți în vedere că sunteți responsabil pentru pierderea produselor. Puteți asigura coletul pentru a reduce riscul de pierdere potențială.