Reclamații

Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim. Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.), serviciile noastre ne poti scrie aici.aici.

Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.

Dacă ați plasat o comandă, vă rugăm să furnizați adresa de email pe care ați folosit-o la momentul comenzii. Mulțumim!

OHPW

Ce se intampla dupa depunerea unei reclamatii?

1. Noi începem procesul nostru: Vom înregistra reclamația dvs. la adresa oficială de email [email protected] și aceasta va fi preluată de un manager de clienți.

2. Noi analizăm notificarea și, în același timp:

  • • Respectăm confidențialitatea conform legilor în vigoare;
  • • Abordăm fiecare client cu integritate și respect;
  • • Investigăm în profunzime și obiectiv reclamația;
  • • Recunoaștem și corectăm rapid orice greșeală comisă.

3. Noi vă răspundem:

  • • Răspunsul va include rezultatele investigației, poziția oficială a companiei, motivația, o soluție adecvată și acțiunile ce vor fi întreprinse;
  • • În cazul unui răspuns negativ, vă vom furniza motivele.