Reclamații
Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim. Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.), serviciile noastre ne poti scrie aici.aici.
Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.
Ce se intampla dupa depunerea unei reclamatii?
1. Noi începem procesul nostru:
Vom înregistra reclamația dvs. la adresa oficială de email [email protected] și aceasta va fi preluată de un manager de clienți.
2. Noi analizăm notificarea și, în același timp:
- • Respectăm confidențialitatea conform legilor în vigoare;
- • Abordăm fiecare client cu integritate și respect;
- • Investigăm în profunzime și obiectiv reclamația;
- • Recunoaștem și corectăm rapid orice greșeală comisă.
3. Noi vă răspundem:
- • Răspunsul va include rezultatele investigației, poziția oficială a companiei, motivația, o soluție adecvată și acțiunile ce vor fi întreprinse;
- • În cazul unui răspuns negativ, vă vom furniza motivele.